Tuesday 8 November 2011

ရီ..ရဘူးေနာ္..

..................ေမာင္........................

အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ ဘ၀အတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ပါ....က်မအခ်စ္ကို ရွာေဖြေတြ႔ရိွတဲ့ေန႔ဆိုလည္း မမွားပါဘူး...

မွတ္မိေသးတယ္ စိုင္းစိုင္း သီးခ်င္းကလို အဲဒီေန႔ကမိုးမရြာဘူး.....



သူက်မတို႔ေက်ာင္းကို စေျပာင္းလာတဲ့ ေန႔ေလးေပါ့.အဲဒီေန႔သူ သူအက်ၤ ီအျဖဴ၀တ္ထားေတာ့ ေအာင္ရဲလင္းတို႔ ေခ်ာသလို သန္႔သလို ျဖဴျဖဴစင္စင္ သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ေလးနဲဆိုေတာ့ ဒီရင္ဘက္ၾကီးကို ဆြဲေဆာင္သြားတယ္ေလ....။။




က်မနဲေမဂ်ာတူေနတာဆိုေတာ့ တက္ရတဲ့အခန္းလည္းတူတာေပါ့..က်မေလ ဆရာေတြစာသင္ခ်ိန္မွာေတာင္ သူကိုခိုးခိုးၾကည့္ျပီ တိုးတိုးေလးခ်စ္ေနရသူပါ...သူကေတာ့ က်မ ကိုရိွတယ္လိုေတာင္ ထင္မွာမဟတု္ပါဘူး.....က်မကိုမွမဟတု္ပါဘူး...ဘယ္မိန္းခေလးကိုမွ ရိွတယ္လိုထင္တာမဟတု္ပါဘူး... က်မလည္း ဒါေလးကိုပဲ ခ်စ္ေနမိတာပါ...



သူ႔ကိုေလ တျခားေမဂ်ာက ေကာင္မေလးေတြလာေၾကာင္ၾကေသးတယ္..ေျမြေျမြျခင္းဆိုေတာ့ ေျချမင္တာေပါ့ေလ..သူတို႔လည္း က်မရင္ထဲကေမာင္ရဲ အခ်စ္ကို လိုခ်င္ေနၾကတာေလ က်မမသိဘူးမ်ား ထင္ေနသလား..က်မလက္ဦးမွ ျဖစ္မွာေပါ က်မဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ..။။။



အင္း............ေရလာေျမာင္ေပးေပါ့..မိန္းခေလးတန္မဲ့ သူကိုေရလာေျမာင္ေလးလုပ္မိပါတယ္...ေန႔ခင္းဘက္မွာေတာင္ သူတိုင္တဲ့ ခုံ၇ဲ အေရွ႔စားပြဲ၀ိုင္းမွာ ၀င္ထိုင္ျပီး သူမ်က္နွာကို ေငးၾကည့္ ဒါက်မေနစဥ္ လုပ္ေနတဲ့ လုပ္စဥ္တစ္ခုျဖစ္ေပမယ္ .သူကေတာ့ သတိထားမိ ပံုမေပၚဘူး ဒီလိုနဲ စာသင္နွစ္ တစ္နွစ္ကုန္ေတာ့မယ္ အေျဖအေန တိုးတက္လာမူမရိွဘူး...



က်မခ်စ္တဲ့ေမာင္ေရ ေမာင္မွာခ်စ္တက္တဲ နွလံုးသားေရာ ရိွေသးရဲလား.ေမာင္ မိန္ခေလးဘ၀ကိုေရာ အားမနာေတာ့ဘူးလား..ေမာင္ကိုခ်စ္တယ္ ေမာင္ရယ္....



ဘာျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ရယ္ ေမာင္ရဲအခ်စ္ကို က်မ ရမွျဖစ္မယ္...ဒီေန႔ေက်ာင္းတက္ရမွာ ေနာက္ဆံုးေန႔ေလ...ဒီေန႕ေက်ာင္းတက္ျပီရင္ စာေမးပြဲေျဖ စာသင္နွစ္ကလည္း ေနာက္ဆံုးနွစ္ဆိုေတာ့ ေမာင္မ်က္နွာေလးကိုအျမဲေတြရဖို႔ ေမာင္အခ်စ္ကို က်မရမွ ျဖစ္မယ္..ေမာင္ ခ်စ္တယ္မေျပာရင္ က်မ ေမာင္ကိုခ်စ္တယ္လို မိန္မသားတန္မဲ လာေျပာရလိမ့္မယ္ေမာင္..



ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႔ ေမာင္ တက္လာေနတဲ့ လမ္းကေန က်မ ေမာင္ကိုေစာင့္ေနမိတယ္..ဒီေနမွ ေမာင္ရယ္ ေနာက္က်လိုက္တာ လာပါေတာ့ ေဟာ့ ဟိုမွာ ေမာင္လာေနျပီ...အရင္က ေမာင္ေဘးမွာ အေဖာ္တစ္ေယာက္ပါေနၾက ဒီေတာ့ေတာ့ ကံၾကမၼာက ကိုယ့္ဘက္က လိုက္ေနလိုလား ေမာင္တစ္ေယာက္တည္း ေမာင္ေရ ေမာင္ကိုက်မခ်စ္တယ္ က်မဘယ္လိုေျပာရမလဲ က်မတစ္ခုခု ျဖစ္ဟန္ေဆာင္လိုက္တယ္...

''ဟိတ္....တို႔ကိုတစ္ခုကူညီပါလား''

ေမာင္လွည့္ၾကည့္လိုက္တယ္ က်မနွလံုးသားေတြ အရည္ေပ်ာ္ကုန္ပါျပီ ေမာင္ရယ္..ဒါေပမယ့္ ေမာင္က ဒီအတိုင္းပဲ လွည့္ထြက္သြားတယ္ ရက္စက္လိုက္တာေမာင္ရယ္...ဘာျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ကိုက်မခ်စ္ေနေၾကာင္း ေမာင္သိေအာင္ ၀န္ခံရေတာ့မယ္.။။



''''''''''''''''''ေမာင္''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ေမာင္က်မကိုအျပံဳတစ္ခု လက္ေဆာင္ေပးလိုက္တယ္..ေမာင္ က်မကိုရက္ရက္စက္စက္ စကားတစ္ခြန္းေျပာျပီ လွည့္ထြက္သြားတယ္....



ေမာင္ရက္စက္တယ္ ေမာင္ေျပာရက္တယ္ ေမာင္ေျပာထြက္တယ္ ေမာင္ ေမာင္ က်မ ကိုဒီလိုမေျပာသင့္ဘူး..

ေမာင္စကားေတြ က်မနားကမထြက္ေတာ့ဘူး...........က်မအသည္းကိုခြဲတဲ့ ေမာင္ေျပာတဲ့ စကားေလးက



..............ေက်ာင္းေနာက္က်ရတဲ့ အထဲ ဒီအေျခာက္က တစ္မ်ိဴး............





မရီရဘူးေနာ္......

No comments:

Post a Comment

Print Friendly and PDF